Si ifra

Steinerhøyskolen bestreber seg på et trygt og godt miljø for sine studenter. Men noen ganger oppstår det situasjoner som motarbeider dette. Da er det viktig at dette meldes fra om.

Dersom du eller noen av dine medstudenter skulle oppleve uønskede hendelser i en eller annen form er “Si ifra” kanalen du da kan benytte.

Alle henvendelser går kun til rektor og blir lest og besvart av denne. Det oppfordres til å oppgi identitet for hjelp i en eventuell saksgang. Det garanteres full anonymitet om det er ønskelig.

Ikke send sensitiv informasjon, men be da heller om et møte. Du kan gi tilbakemelding om store og små saker, og du kan gi både ris og ros.

Filstørrelse: Maks 10MB
Laster opp
fileuploaded.jpg
Opplasting feiliet. Maks filstørrelse er 10MB
Takk for din informasjon. Om du har oppgitt epostadresse vil vi svare deg så fort som mulig.
Oida.... noe gikk galt. Prøv igjen