Nysgjerrig på våre utdanninger? Bli student for en dag!

En dag på Steinerhøyskolen

Nå kan du være student for en dag på Steinerhøyskolen. Bli med på forelesninger, pedagogiske øvelser og kreative timer, avhengig av det som står på timeplanen. Undervisning foregår vanligvis fra klokken 09.00 til klokken 15.00.

En student vil være en fadder for deg gjennom dagen, og det vil være mulig å snakke med øvrige studenter og forelesere, slik at du kan finne ut av om steinerpedagogikk er noe for deg.

Kom og opplev selv hvorfor Steinerhøyskolen har de mest fornøyde studenter.*

Meld din interesse her ved å sende inn påmeldingsskjemaet. Så tar høyskolen kontakt for å avtale en dag som passer for deg.

* Ifølge Studiebarometeret 2021.

Meld deg på i dag

Vi har mottatt din forespørsel og vil kontakte deg for å avtale nærmere tidspunkt.
Uffda, dette fungerte ikke... Prøv igjen, hvis feilen oppstår igjen kan du sende oss en epost på adm@steinerhoyskolen.no