Forskningskveld på Steinerhøyskolen

18. oktober kl. 19.00 - 22.00

Velkommen til forskningskveld på Steinerhøyskolen

Steinerhøyskolen driver med forskning innenfor mange felt relatert til steinerpedagogikk: Pedagogikk, filosofi, naturfag, musikk, kunst, spiritualitet og idehistorie. Vi har mange ansatte med meget høy forskningskompetanse. Steinerhøyskolens ansatte publiserer i nasjonale og internasjonale anerkjente vitenskapelige tidsskrifter. Samtidig som mange deltar innenfor forskning på steinerpedagogikk. Sammen med Alanus Høyskolen driver Steinerhøyskolen eksempelvis tidsskriftet Research on Steiner Education. Det blir mange korte presentasjoner av pågående prosjekter og anledning til å komme i kontakt med Steinerhøyskolens forskere.

Dersom du ønsker kunnskap om hva som skjer innen forskning på Steinerhøyskolen, så hjertelig velkommen til forskningskvelden!